הלוואות לרכבים מכל הסוגים, רכב 7 מקומות

הרכבים המשפחתיים הקיימים בשוק בישראל יוצרים קושי לא מבוטל עבור משפחות עם למעלה מיותר שלושה ילדים. בישראל של היום ישנו רכב משפחתי אחד לכל הפחות בכל משפחה כמעט. אולם בדרך כלל מדובר בכלי רכב שלא מספקים מענה הולם עבור משפחות עם יותר משלושה ילדים כגון מרבית המשפחות הדתיות.

כלי רכב משפחתיים בשוק הישראלי

מלבד זאת כלי הרכב המשפחתיים בישראל אינם מספקים מענה הולם עבור צורכי משפחות בעלות שניים עד שלושה ילדים שמעוניינות לצרף חברים של ילדיהם לנסיעה, או לחילופין לצרכים של סבים וסבתות שמעוניינים לטייל בחיק הטבע עם הנכדים. רכבים משפחתיים שבעבר הספיקו לשלושה ילדים מאחור, כיום הינם צרים וקטנים יתר על המידה על מנת לצרף לנסיעה נכדים או חברים. מפאת סיבות אלו כיום ובקרב משפחות מרובות ילדים מהמגזר הדתי בעיקר המיניוואנים הקומפקטיים הפכו למבוקשים מאד.

מיניוואנים בעלי שבעה מקומות

מיניוואן כזה יכול להגיע בצורה של רכב 7 מקומות כאשר כל אחד משבעת הנוסעים יכול להתרווח בנוחיות במושבו. ישנם כמה סוגי רכב שונים בקטגוריה הזו המוצעים כיום בשוק, בשורות הבאות נרחיב את היריעה אודות שלושה בלבד: קרייזלר גראנד וייאג'ר, קיה קרניבל ודודג' ג'ורני. הרכב הראשון נחשב כיום למיניוואן היקר ביותר בישראל המכיל שבעה מושבים. הרכב מגיע עם מנוע בנפח של 3.8 ליטר, הוא מאד מרווח אך חשוב לציין כי בחלק האחורי של הרכב, שלושת המושבים הם מאד צפופים.

קיה קרניבל ודודג' ג'ורני

קיה קרניבל הוא רכב 7 מקומות ונחשב לנמכר ביותר בישראל. הוא מספק מרווח ונחות רבה מה שהופך אותו למבוקש במיוחד בשוק הליסינג הפרטי. הרכב מגיע בשתי צורות האחת עם מנוע בנזין 2.7 סמ"ק והשנייה עם מנוע טורבו דיזל 2.9 סמ"ק. שתי הגרסאות הנ"ל מגיעות עם מראות חשמליות מחוממות, בקרת שיוט ומערכת MP3. דודג' ג'ורני, רכב אמריקאי עם מנוע של 2.4 ליטר לצד תיבת הילוכים רציפה. מחירו עומד עתה על כ- 184 אלף שקלים. הדודג' האמריקאי מפנק במיוחד ומציע נסיעה רכה מאד ונינוחה.