מה חשוב לדעת על הלוואות

מה כדאי וחשוב לדעת על הלוואות?

חשוב לדעת על הלוואות למרות העובדה כי לקיחת הלוואה הינה צעד כלכלי ארוך טווח רבים ומכל המגזרים מתחייבים בצעד זה ולא אחת במשך חייהם.

מודע כולם לוקחים הלוואות?

ראשית, מפני שהן זמינות כיום הרבה יותר מפעם. בעבר, רק הבנקים הורשו להעניק הלוואות ובתנאים מגבילים למדי ואילו היום ניתן לקחת הלוואות מגופים פרטיים, חברות ביטוח, חברות אשראי ועוד.

שנית, לא רק הזמינות והנגישות של ההלוואות בולטות כאן אלא גם הצורך שהוא משותף לכולנו לקבלת סכום כסף גדול באופן מידי לכל מיני צרכים שונים במהלך החיים כאשר סכומים אלה בדרך כלל לא נמצאים בחשבון הבנק של כולנו באופן שוטף.

שלישית, לאור המצב הכלכלי הלא פשוט המאפיין בתי אב רבים בישראל, לקיחת הלוואה הינה צעד בלתי נמנע שמסייע לרבים להיחלץ ממצב כלכלי סבוך או לפחות להמשיך להתקיים בתוך הקושי הכלכלי ולכסות עוד חוב או אוברדראפט עד ללקיחת ההלוואה הבאה.

היכן ניתן להישג הלוואה מהירה ומשתלמת?


בדרך כלל הבנקים מערימים קשיים לא אחת על כל מי שדורש הלוואה היות והם חייבים להיות בטוחים שיעמדו בהחזרים הנקבעים לה הם דורשים גם ערבים או שעבוד נכסים על מנת להבטיח צעד זה.

יתר על כן, לקיחת הלוואה תלויה בחשבון הבנק שלכם ולכן גם מגבילה אותו בעתיד עקב כך.

בנוסף, מדובר על הליך בירוקרטי ארוך יותר כאשר לא תמיד הלוואות בנקאיות מאושרות ברגע ולכן לא מתאימות למי שצריך את הכסף כאן ועכשיו.

רבים מוצאים דווקא את ההלוואות המשתלמות במיוחד דרך גופים חוץ בנקאיים שכן מדובר על הלוואה מהירה וקלה יותר להשגה וברוב הפעמים גם משתלמת.

הלוואה חוץ בנקאית- היתרונות

כאשר אין קשיים העומדים בפני העומדים ללקיחת הלוואה והתהליך הינו קצר יותר ופשוט לעומת הלוואות בנקאיות מדובר ביתרון ברור.

הלוואה חוץ בנקאית אינה קשורה לחשבון הבנק שלכם ולכן אינה מגבילה אותו בשום צורך בעתיד. יתר על כן, בדרך כלל הלוואות חוץ בנקאיות נלקחות ללא ערבים, ההלוואות החוץ בנקאיות המעמידה הלוואות לרשות לקוחותיה הרבים 

עסק צריך ליווי של יועץ עסקי. יותר מזה – עסק צריך ליווי של יועץ עסקי שיודע לגייס אשראי.

יוסי וקס והצוות שלו בחברת נתיב, מאפשרים לכל בית עסק או חברה ליהנות מליווי עסקי שמוביל עסקים להצלחה יותר מ 20 שנה, שמאפשר גיוס אשראי בתוך מתווה הפעילותלנתיב יותר מ 1200 לקוחות שכבר למדו את הסוד – יעוץ עסקי עם ליווי בנקאי בגיוס אשראי – הוא הדרך היחידה להצלחה. אל תחשבו – תתקשרו.

דיסקונט
הרק פיננסים

הלוואות לעסקים         

כשמדובר על עסק שצריך הלוואה ניתן לפנות אל הבנק אך אפשר גם אחרת. כיום קיימות שלוש אופציות נוספות על מנת לקבל מימון ומטרתן היא לעודד פעילות עסקית בישראל.

קרא עוד…

ליסינג לפרטיים         

ליסינג פרטי הינו פעולת חכירה של מוצרים כמו מכוניות, מכונות יקרות ומוצרים דומים לזמן מוגבל. בארץ ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולי ליסינג פרטי אשר מאפשרים לכל אחד ליהנות

קרא עוד…

הלוואות לשכירים         

לא פעם שכירים צריכים הלוואה גדולה ועל כן מוטב להכיר את האופציות השונות בתחום. ניתן לפנות אל הבנק והוא ישקול את ההלוואה בהתאם לפרק הזמן בו אתם מועסקים במקום אחד

קרא עוד…

משכנתאות למשפחות         

משכנתא הפכה להיות חלק אינטגרלי מתהליך רכישת בית אצל רוב האוכלוסייה בישראל. היא מאפשרת לקבל הלוואה גדולה ולהחזיר אותה במשך שנים ארוכות. גובה המשכנתא מושפע מהנתונים הכלכליים של כל אחד וכאשר בוחרים משכנתא

קרא עוד…

ליסינג לעצמאיים         

ליסינג הנה פעולת חכירה לזמן מוגבל, בארץ נהוג לנצל זאת לטובת מגוון עסקאות, מכוניות בעיקר, לקוחות פרטיים או לקוחות עסקיים לבין חברות הליסינג.

קרא עוד…

משכנתאות לעסקים         

משכנתא לעסקים בדיוק כמו בשוק הפרטי, גם בשוק העסקי הפכה להיות מבוקשת ונפוצה מאוד, בעלי עסקים רבים בוחרים להגיש בקשה לקבלת משכנתא עבור צרכים שונים

קרא עוד…