מתי כדאי לקחת הלוואה בליסינג, מה זה ליסינג 

בשנים האחרונות עולה אופציית הליסינג כאופציה מועדפת על ידי רבים בעת רכישת כלי תחבורה כמכונית, משאית או אופנוע. מחירי הרכישה הגבוהים לעיתים לא משאירים ברירה אלא לוותר על הרכישה או להסתפק במכונית ישנה ומקרטעת היות והמצב הכלכלי אינו מאפשר מעבר לרכב מתקדם יותר שהוא באופן טבעי גם הרבה יותר יקר. 

רבים שואלים מה זה ליסינג ותוהים על קנקנו. האם הוא מתאים לי? האם ליסינג נחשב למשתלם והיכן בכלל רצוי לעשות עסקה שכזאת. במאמר זה ננסה לבדוק מה זה ליסינג והאם הוא עשוי להתאים לכם ולצרכים שלכם מבחינה כלכלית. 

באופן כללי, תשלום בעסקת ליסינג משול לתשלום עסקה בתשלומים. במקום לשלם את כל הסכום בעת הרכישה הרי שניתן לשלם סכום התחלתי ולקבל את הרכב בו במקום ואז להמשיך ולשלם בתשלומים קטנים לאורך זמן שהוגדר מראש עד לתשלום כולל של הרכב או עד להחלפתו בדגם מתקדם וחדיש יותר ואז משלמים על ההפרש. 

יתרונות  שיטת הליסינג 

באמצעות רכישה בעסקת ליסינג ניתן לחסוך סכומים גדולים יותר שעשויים לשמש אתכם לדברים אחרים ובמקום לשלם את כל הסכום ניתן לשלם סכום קטן ולהתחייב להמשיך בתשלומים לאורך זמן. 

יתר על כן, חברות ליסינג מעניקות בעסקה זו רכב תקין ומתחייבות על כך, דבר שאינו טריוויאלי כל כך כאשר רוכשים רכב מאדם פרטי למשל או מגרש מכוניות. בנוסף, ישנן  אף חברות המעניקות רכב חלופי בעת תקלה ברכב הרגיל. 

במרבית המקרים כל עסקת ליסינג  מלווה בנציג מקצועי אשר זמין לפנייתכם בכל עת ונקרא מנהל לקוח אישי. יתרון זה הינו משמעותי למדי בעת רכישת רכב מאחר ותמיד תהיה לכם כתובת לכל בעיה או שאלה. 

יתרון נוסף הוא שבתום תקופת השימוש ברכב חברת הליסינג מסייעת לך בהתנהלות מושלמת מבחינה זו: היא מתחייבת לקבל את הרכב ולהציע לך רכב חדש תוך תיאום התשלומים העתידיים, כך לא נתקעים עם רכב קשה למכירה אשר הפסד כספי רב בצדו. עסקת ליסינג נחשבת לעסקה פרקטית, משתלמת ואידיאלית עבור מרבית האנשים ולכן נחשבת לדבר כה מקובל בענף המכוניות. יתר על כן, בעסקאות ליסינג מסוימות כמו למשל בליסינג תפעולי  תשלומי הרישוי וביטוח אף משולמות על ידי החברה ולא על ידי הלקוח ולכן יתרונן הגדול כה בולט. 

היכן מוצאים ליסינג משתלם?

כאן, באתר איזיבנק תוכלו למצוא מגוון גופים המעניקים עסקאות ליסינג אידיאליות עבורך. נשמח לעמוד לרשותך עם מגוון הצעות משתלמות שיהפכו את רכישת הרכב שלך ליעילה ומשתלמת במיוחד. כמו כן, תמיד עומדת לרשותך אפשרות לקיחת הלוואה שמסייעת ברכישת רכב בתנאים המותאמים לכם מבחינה כלכלית על ידי תשלומים נוחים בפריסה משתלמת במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *