הדפסה על מוצרי פרסום

הדפסה על מוצרי פרסום, הדרך היעילה לשיווק בית העסק שלך

מוצרים שעל גביהם מוטבע שם ולוגו בית העסק בתוספת פרטי התקשרות נחשבים לבעלי ערך גבוה יותר מבחינת התועלת שלהם. בעצם היותם בכל סביבת עבודה הם גם משמשים את הלקוחות וגם מעבירים את המסר השיווקי באופן יעיל.

החשיפה הנרחבת למוצרים אלה הן בקרב לקוחות קיימים והן בקרב לקוחות פוטנציאליים מניבה השפעה חיובית ישירה על קידום המכירות.

הדפסה על מוצרי פרסום גורמת לתזכורת על בסיס יומיומי על קיום בית העסק שלך, מעלה  את ערך המוצר ותורמת לגישה נעימה יותר כלפי החברה או הארגון ממנו קיבל אותו.

מוצרי פרסום – הדרך שלך להגיע ללקוחות חדשים

הדפסה על מוצרי פרסום

מוצרי פרסום מודפסים הניתנים במגוון הזדמנויות יוצרים תחושה טובה בקרב מקבליהם.

בדרך כלל הם ניתנים ללקוחות קיימים לחיזוק הקשר אך גם עשויים להינתן ללקוחות פוטנציאליים עוד בטרם רכשו אצלכם או התחייבו לכך.

באופן הזה, החשיפה נעשית בצורה של קבלת שי ללא התחייבות ותורמת ללקוח פוטנציאלי בהמשך לשקול לחיוב את התקשרותו עמכם בעתיד.

מהם יתרונות השיווק באמצעות מוצרי פרסום מודפסים?

  • מוצרים בעלי ערך השימושיים בחיי היום יום ותורמים להנאה מהשימוש בהם.
  • עלות מוצרי פרסום הנה זולה יותר בהשוואה לפרסום אחר במדיה.
  • החשיפה למוצרים אלה מתרחשת על בסיס יומיומי ולמשך זמן רב יותר.
  • אפקטיביות הפרסום תורמת לקידום מכירות נכון וממוקד מטרה בקרב קהלים מועדפים.

כיצד בוחרים נכון מוצרי פרסום?

מוצר פרסום טוב הוא מוצר איכותי ובעיקר שימושי. ככל שהוא יותר פונקציונאלי עבור מקבליו כך תתרחש חשיפה גדולה יותר עם כל שימוש בו.

מוצרי פרסום איכותיים ומגוונים תמצאו בחברת 1001 קד"מ הפועלת בהצלחה מזה שנים בתחום, ומעמידה לרשות לקוחותיה מגוון עשיר של מוצרים ובהם מוצרי שתייה מודפסים, אביזרים לרכב, ציוד משרדי, תיקים, גדג'טים למיניהם, מוצרי טיפוח, אביזרים לבית ולמטבח ועוד.

ליווי אישי ומקצועי בדרך להצלחת בית העסק

בחברת1001 קד"מ תמצאו את כל הדרוש לכם על מנת לשווק את בית העסק באופן היעיל והטוב ביותר תוך ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

מגוון מוצרי פרסום, שירותים בהתאמה אישית וכמובן יכולות הדפסה מתקדמות יאפשרו לכם לקבל מוצר פרסומי מנצח בעל הדפסה איכותית שישרת נאמנה את הלקוח, וישאיר את בית העסק שלכם בתודעתו כל הזמן.

חברת 1001 קד"מ ניתן להדפיס על כל מוצר פרסום מחומרים מגוונים כמו פלסטיק, מתכת, עץ ועוד וכל זאת תוך התאמה אישית מדויקת לצרכי הלקוח ולתקציב העומד לרשותכם.

פרטים נרחבים על הדפסה על מוצרים תוכלו למצוא כאן >> הדפסה על ציוד משרדי | הדפסה על תיקים

הדפסה על מוצרים

עסק צריך ליווי של יועץ עסקי. יותר מזה – עסק צריך ליווי של יועץ עסקי שיודע לגייס אשראי.

יוסי וקס והצוות שלו בחברת נתיב, מאפשרים לכל בית עסק או חברה ליהנות מליווי עסקי שמוביל עסקים להצלחה יותר מ 20 שנה, שמאפשר גיוס אשראי בתוך מתווה הפעילותלנתיב יותר מ 1200 לקוחות שכבר למדו את הסוד – יעוץ עסקי עם ליווי בנקאי בגיוס אשראי – הוא הדרך היחידה להצלחה. אל תחשבו – תתקשרו.

דיסקונט
הרק פיננסים

הלוואות לעסקים         

כשמדובר על עסק שצריך הלוואה ניתן לפנות אל הבנק אך אפשר גם אחרת. כיום קיימות שלוש אופציות נוספות על מנת לקבל מימון ומטרתן היא לעודד פעילות עסקית בישראל.

קרא עוד…

ליסינג לפרטיים         

ליסינג פרטי הינו פעולת חכירה של מוצרים כמו מכוניות, מכונות יקרות ומוצרים דומים לזמן מוגבל. בארץ ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולי ליסינג פרטי אשר מאפשרים לכל אחד ליהנות

קרא עוד…

הלוואות לשכירים         

לא פעם שכירים צריכים הלוואה גדולה ועל כן מוטב להכיר את האופציות השונות בתחום. ניתן לפנות אל הבנק והוא ישקול את ההלוואה בהתאם לפרק הזמן בו אתם מועסקים במקום אחד

קרא עוד…

משכנתאות למשפחות         

משכנתא הפכה להיות חלק אינטגרלי מתהליך רכישת בית אצל רוב האוכלוסייה בישראל. היא מאפשרת לקבל הלוואה גדולה ולהחזיר אותה במשך שנים ארוכות. גובה המשכנתא מושפע מהנתונים הכלכליים של כל אחד וכאשר בוחרים משכנתא

קרא עוד…

ליסינג לעצמאיים         

ליסינג הנה פעולת חכירה לזמן מוגבל, בארץ נהוג לנצל זאת לטובת מגוון עסקאות, מכוניות בעיקר, לקוחות פרטיים או לקוחות עסקיים לבין חברות הליסינג.

קרא עוד…

משכנתאות לעסקים         

משכנתא לעסקים בדיוק כמו בשוק הפרטי, גם בשוק העסקי הפכה להיות מבוקשת ונפוצה מאוד, בעלי עסקים רבים בוחרים להגיש בקשה לקבלת משכנתא עבור צרכים שונים

קרא עוד…